tlač samolepiek

Nálepky sú vhodnejšie na trvácnejšie info, alebo šírenie povedomia o značke, pretože dlho vydržia na jednom mieste (ak to nieje napr. zastávka MHD – ktorú pravidelne čistia) Je to tzv. „pasívna reklama“ dlhodobo sa vyskytuje na jednom mieste. Naproti plagátom, ktoré bývajú prelepované a informujú o konkrétnych akciách.

toaleta v KC Dunaj

Nálepky na toalete KC Dunaj

Druhy potláčaných nálepiek:

  • „kancelársky“ papier – má povrch ako klasický kancelársky papier
  • lesklá nálepka – nálepka z natieraného papiera, má zozadu šikmý split, takže sa dobre odlepuje od podkladu
  • priesvitná nálepka – vhodná na svetlé podklady
  • latexová tlač – je vode odolná, dlhšie trvá dodanie

priehladná nálepkaPríklad priehľadnej nálepky.

nalepka-malografia

Je vhodné priložiť QR kod, s kontaktom alebo adresou webovej stránky. To využijú hlavne majitelia smartphonov a tabletov. Do QR kódu vložíte adresu stránky s tzv. kód kampane pre webovú štatistiku (Čo je to kampaň vo webovej štatistike a ako na ňu? Klikni sem). Potom uvidíte či vám cez túto kampaň chodia návštevy na web. Túto adresu si môžete vygenerovať na stránkach Googlu.

qr-captivareII

Príklad nálepky s QR kódom.